ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Produse și comenzi

Cum pot căuta un anumit produs?

Dacă doriți să căutați un anumit produs, utilizați modulul de căutare, situat în antetul site-ului. Completați informațiile pe care le căutați și dacă acestea pot fi găsite pe site, va fi afișată o listă cu rezultatele potrivite.

Poate o companie să trimită o comandă pe site-ul dvs.?

Da, GRAVURA LUXURY (gravuraluxury.com) acceptă și comenzi de la companii. Pentru a primi o factură care conține informațiile corecte despre companie, completați toate câmpurile necesare la înscriere sau în timpul plasării comenzii.

Ce ar trebui să fac dacă vreau ca comanda mea să fie expediată la o adresă diferită de cea pe care am specificat-o în contul meu de utilizator?

După adăugarea și confirmarea produselor din coșul dvs., sistemul vă oferă opțiunea de a specifica o altă adresă pentru livrarea comenzii.

Gestionarea contului meu de utilizator


Nu mai pot să-mi amintesc parola în contul meu. Ce ar trebuii să fac?

Dacă nu vă aduceți aminte de parola contului dvs., utilizați opțiunea Recuperare parolă uitată, disponibilă în pagina de conectare.

Cum pot modifica informațiile din contul meu de utilizator?

Pentru a modifica informațiile din contul dvs. de utilizator, conectați-vă și accesați opțiunea Actualizare cont, localizată în secțiunea Contul meu.

Trebuie să am un cont de utilizator pentru a cumpăra?

Dacă doriți să plasați o comandă pe acest site, atunci trebuie să creați un cont de utilizator. De asemenea, contul poate fi creat după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.

Pot să-mi schimb comanda după plasarea acesteia?

Dacă doriți să modificați comanda dvs., vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact disponibil pe site. De asemenea, specificați codul de comandă, care poate fi găsit în secțiunea Ordin de urmărire.

Pot vedea istoricul ordinelor mele?

Puteți vedea istoricul comenzilor dvs. pe acest site, accesând secțiunea Ordin de urmărire.

Intrebari generale


Aș dori să cumpăr un produs care nu este în stoc. Ce pot face?

Pentru mai multe informații privind disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați utilizând formularul Contactați-ne, situat în subsolul paginii web.

Aș dori să primesc informații suplimentare, care nu pot fi găsite pe site. Ce ar trebuii să fac?

În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul Contactați-ne pe site.